1. Berätta om dig själv

Jag är en 16 årig flicka, som bor i Finland. Jag tycker om att pyssla, baka, laga mat, lyssna på musik och umgås med kompisar. Ja och så är jag en riktig tv-serie nörd. Mina favorit tv-serier är Desperate Housewives, How I met your mother, Vampire Diaries, Gossip Girl, Vänner och en massa andra som jag inte orkar räkna upp!

Jag har en katt som heter Mici. Så här ser hon ut!


Vad mer kan man berätta då... Jag går i skolan på kocklinjen. Åker buss till skolan varje dag.. Jag hatar det. För det går så lite bussar dit där jag bor så ibland måste man stiga upp 6 fast man börjar 9... Därför tänker jag flytta till stan nästa höst! Skulle nog kunna flytta när som helst, men mamma tycker inte att jag ska flytta förrän jag fyllt 17.
Sådär annars så är jag väl snäll och glad för det mesta. Kommer inte på något mer att säga så det får räcka. :)

Kommentarer
Läs det här innan du kommenterar!
- Alla elaka kommentarer tas bort!
- Jag gör gärna länkbyten.
- Jag gör också gärna bloglovinbyten!
- Om ni har en fråga så ställ den i bloggsvar. Ni hittar rutan i menyn.
- Ni får jättegärna tipsa om tävlingar! Dagens blogg, veckans blogg, fototävlingar mm. :)

bloglovin
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback