Ulrik Munther

Jag skulle gå och lägga mig tidigt idag eftersom det blev ganska sent igår. Jag sov över hos Karolina i hennes lägenhet. Så vi pratade ganska länge på kvällen och så skickade jag lite låtar till hennes telefon och så blev klockan ganska mycket. Jag har varit ganska trött ikväll och är ännu förkyld så då skulle det ha varit skönt att gå och lägga sig tidigt. Men så hörde jag musik från tv:n. "Det låter som Ulrik Munther.." tänkte jag. Och så gick jag och kollade och det var det ju. Han var med i Lotta på Liseberg. Så då tittade jag på det en stund. :)

Nu blir det några avsnitt av That 70s show innan jag somnar. :)

Kommentarer
Läs det här innan du kommenterar!
- Alla elaka kommentarer tas bort!
- Jag gör gärna länkbyten.
- Jag gör också gärna bloglovinbyten!
- Om ni har en fråga så ställ den i bloggsvar. Ni hittar rutan i menyn.
- Ni får jättegärna tipsa om tävlingar! Dagens blogg, veckans blogg, fototävlingar mm. :)

bloglovin
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback