Sammanfattning av veckan!

Ojdå. Har visst inte bloggat så mycket den här veckan. Men här kommer en liten sammanfattning av veckan:

Tisdag: Tog ledigt från kökstimmarna och for på gym istället med Emma och Johanna. Vi var på fitnesspilates. Det var lite jobbigare än jag trodde att det skulle vara. Sedan var jag till Åse och chillade där och tittade på film.
Onsdag: Då blev det gymmet igen. Vi skulle skrinna på gymppan men eftersom att vi inte brukar vara så bra på det for jag och Emma på gym. När Emma hade åkt hem väntade jag på Karolina och sedan for jag till hennes lägenhet och sov över.
Torsdag: Försov mig och kom lite för sent till skolan. Som tur hade dom inte hunnit börja ännu. Det var någon tävling den dagen. Så jag var assistent åt en kock från Helsingfors. Det gick bra, även om det var lite pinsamt i början när man inte alls visste vad man skulle göra. :P Efteråt blev det gymmet med Emma och Johanna. Vi var på 2 pass, sh'bam och bodystep.
Fredag: For till stan med Åse och handlade lite (bl.a. en klänning och en ear cuff) och sedan for vi till mig och kollade på tv när One Direction skulle intervjuas. :)
Idag har jag inte gjort så mycket annat än äta godis och varit ute på en långpromenad med familjen.

Kommentarer
Postat av: Karroliina

Ojj va fiin klänningen och örhänger äär! Joo, jag ska ge lösenordet sen när jag har lagt den! ;)

2012-01-21 @ 17:56:58
URL: http://karroosvardag.blogg.se/
Läs det här innan du kommenterar!
- Alla elaka kommentarer tas bort!
- Jag gör gärna länkbyten.
- Jag gör också gärna bloglovinbyten!
- Om ni har en fråga så ställ den i bloggsvar. Ni hittar rutan i menyn.
- Ni får jättegärna tipsa om tävlingar! Dagens blogg, veckans blogg, fototävlingar mm. :)

bloglovin
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback