Thailand!

Hej!
Hoppas ni har det bra i det kalla vädret. Jag har det lite bättre här i värmen. ;)
Sitter på hotellrummet nu just och har just varit och shoppat lite. Hittade en klänning, en hatt och flip-flops. Men vi ska fortsätta imorgon!
Har varit i poolen nästan hela dagen. Kommer antagligen vara där nästan hela tiden! Vi var också ner till havet en sväng och snorklade. Såg helt sjukt mycket krabbor på stenarna vid strandkanten. Vissa var 10-15 cm breda! Ganska häftiga! Men man vill inte vara så jätte nära dom. :P

Klockan är lite över 12 på natten här så snart ska jag börja gå och sova så man orkar upp till frukosten imorgon. Längtar redan! Sjukt god mat! :)

Kommentarer
Läs det här innan du kommenterar!
- Alla elaka kommentarer tas bort!
- Jag gör gärna länkbyten.
- Jag gör också gärna bloglovinbyten!
- Om ni har en fråga så ställ den i bloggsvar. Ni hittar rutan i menyn.
- Ni får jättegärna tipsa om tävlingar! Dagens blogg, veckans blogg, fototävlingar mm. :)

bloglovin
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback