i want, i want, i want...

Ojdå! Jag hade faktiskt tänkt blogga medan jag var i Sverige... Nåja, nu är jag hemma! Det var väldigt kallt här i Finland när vi kom fram! I Göteborg och Uddevalla fanns det ingen snö alls och igår sken solen lite också. Härligt! :)
Så där annars har jag inte så mycket att berätta. Vi har mest bara umgåtts, spelat supermario på wii, ätit, varit ute och gått och sånt. Igår var vi till Lindesnäs och hade kaffepaus uppe på bergen. Och efter det åkte vi till Torp och handlade. Jag hittade cyklop och snorkel tills vi drar till Thailand om 2 ½ vecka.

När vi kom fram till Vasa var vi så hungriga så vi höll på att dö. Så då åkte vi till Rax och åt pizza. :)
Ni ska få lite bilder från Uddevalla i morgon!

Kommentarer
Läs det här innan du kommenterar!
- Alla elaka kommentarer tas bort!
- Jag gör gärna länkbyten.
- Jag gör också gärna bloglovinbyten!
- Om ni har en fråga så ställ den i bloggsvar. Ni hittar rutan i menyn.
- Ni får jättegärna tipsa om tävlingar! Dagens blogg, veckans blogg, fototävlingar mm. :)

bloglovin
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback