Hemma från Thailand

Har kommit hem till Finland nu. Eller jag kom igår kväll men då var jag så trött så jag slocknade nästan direkt. Ska försöka orka packa upp idag och städa lite. Och så måste jag ta igen lite bloggläsning! Och ikväll får jag träffa Åse igen! Har saknat henne jättemycket! Det har nog aldrig gått 2 veckor utan att jag träffat henne.
Och imorse fick jag också se min katt igen! Henne har jag också saknat! Hon såg jättetjock ut när hon fått så mycket vinterpäls. Men hon är söt ändå! ;)
Ska försöka ladda upp lite bilder idag om jag hinner och orkar. Annars blir det imorgon!

Kommentarer
Postat av: MaddhPaddh - Mamma till Tindra

Hej! hoppas allt är bra med dig? vilken underbar blogg du har föresten! :)

2012-02-10 @ 14:46:05
URL: http://maddhpaddh.blogg.se/
Läs det här innan du kommenterar!
- Alla elaka kommentarer tas bort!
- Jag gör gärna länkbyten.
- Jag gör också gärna bloglovinbyten!
- Om ni har en fråga så ställ den i bloggsvar. Ni hittar rutan i menyn.
- Ni får jättegärna tipsa om tävlingar! Dagens blogg, veckans blogg, fototävlingar mm. :)

bloglovin
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback