I'd walk a thousand miles if I could just see you tonight

Godmorgon!
Vaknade redan klockan 6 idag och kände mig jättepigg. Men så somnade jag om och drömde om Thailand. ;) Så klockan var väl 10 när jag steg upp.
Igår packade jag upp och städade så idag ska jag bara chilla och kanske baka lite. Ska också gå igenom lite bilder och ladda upp dom så att ni får se. :)
Några låtar som kommer påminna mig om Thailand! Bara för att mina 2 favorit musik-tuktukar alltid spelade dom här låtarna. :P

Avicii - Levels
The Cranberries - Zombie
Do to tam (Job to do)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej jag har nyss startat en Novell blogg om pojkbandet One Direction. Titta gärna in och ge lite feedback! kram

2012-02-11 @ 12:11:05
URL: http://onedworld.blogg.se/
Läs det här innan du kommenterar!
- Alla elaka kommentarer tas bort!
- Jag gör gärna länkbyten.
- Jag gör också gärna bloglovinbyten!
- Om ni har en fråga så ställ den i bloggsvar. Ni hittar rutan i menyn.
- Ni får jättegärna tipsa om tävlingar! Dagens blogg, veckans blogg, fototävlingar mm. :)

bloglovin
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback